دلتنگتم فرهادم...
ستاره های ابی

ss

 

چشماي تو به من اميد زندگي ميده

دستاي تو گرماي خورشيد و به دست من ميده

اون نگاه عاشق تو منو به زندگي برم گردونده

اون لباي شيرين تو لب منو خندونده

عاشق اينم كه نگاه كنم تو چشمات

غرقم كني توي خيال وروياهات

نميدوني قبل تو چه سختيا كشيدم

طعم تلخ شكستو بدجوري من چشيدم

 



نظرات شما عزیزان:

مهسا ستاره7آبی
ساعت23:08---4 ارديبهشت 1392
نگار جونم چرا نمیشه تو هیشکدوم از پستات نظر گذاشت؟؟؟

غـــ❤ـــزالــه عـــ❤ـشق فرهــ❤ــاد
ساعت16:56---3 ارديبهشت 1392
سلام نگار جوووون آپات خوشگل بودن عزیزم


راستی فامیلیت تو حلقم مجیییییییییییییدی پاسخ:قربون تو برم من الهی!ایشالله که حالت هم زودی خوب شه نفسم
پاسخ:عزیزم خب من خواهر فرهادم دیگه.طبیعیه فامیلیم با داداشم یکی باشه.خخخخخخخخخخخ


هانیه
ساعت13:31---2 ارديبهشت 1392
راستی خواهر و برادرم داری؟

هانیه
ساعت13:30---2 ارديبهشت 1392
میدونی نه که من جونو عمرم بابامه در باورم نمیگنجه که کسی باباشو دوست نداشته باشه.
البته دختر خالمم از باباش متنفره.یعنی هر3تا بچش آرزوی مرگشو دارن.
اونم به خاطر اینکه مرتیکه روانیه و بی خودو بی جهت خالمو بچه هاشو به باد کتک میگیره.
خوب بیشتر از 5 شنبه پرو میشین


شادی
ساعت20:46---31 فروردين 1392
چرا؟؟مگه بابات پرسپولیسیه؟


پاسخ:کاش پرسپولیسی بود!حداقل میتونستم یه ذره کری باحال باهاش بخونم!


هانیه
ساعت0:25---31 فروردين 1392
مشکلش با فرهاد نمیدونم سر چیه.
اما فکر کنم هرچی هست از ناصرخان نشات میگیره.
چون ناصرخانم با امیر مشکل داشت


هانیه
ساعت0:22---31 فروردين 1392
رمز موفقیتش همینه دیگه عزیزم.اگه همه چی رو ساده بگیره که تیم رو هواست

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در جمعه 30 فروردين 1392برچسب:,ساعت 23:53 توسط نگارمجیدی|



      قالب ساز آنلاین